Friday 23 May 2014

Layered home decor



Hello Sizzix fans! Today again my turn to provide you with some inspiration using Sizzix products. This time I made home decor, in the form of a small canvas. 


The main decorations of my project are: openwork birdcage and layered bird. I cut them using a Sizzix Bigz Die - Caged Bird from 3mm thick chipboard. I love the Bigz dies, especially for the fact that they give the possibility of cutting in various thick materials. 


The cut out chipboard shape can be freely decorated. I painted my chipboard elements white acrylic paint, and then I heat embossed them using light aqua embossing powder (birdcage) and clear holographic  powder (bird). To highlight the delicate nature of my main ornaments, added some fussy cutting flowers and honeycomb motifs which I cut out from kraft paper, using Sizzix Frameworks Die - Honeycomb.



Sizzix supplies used:


My today's project is very simple to recreate and I hope that you take advantage of my idea to create a similar, small home decor or gift.

Thank you for visit us today! 
Have a wonderful weekend! 
~~ Karola ~~ 

****************************

Witajcie! Dziś znów moja kolej, aby dostarczyć Wam nieco inspiracji z wykorzystaniem produktów Sizzix. Tym razem stworzyłam dekorację do domu, w postaci małego podobrazia. 


Głównymi ozdobami mojego projektu są: ażurowa klatka dla ptaków oraz warstwowy ptaszek. Wycięłam je za pomocą wykrojnika Sizzix Bigz Die - Caged Bird z 3 mm tektury introligatorskiej. Uwielbiam wykrojniki Bigz, szczególnie za to, że dają możliwość wycinania w grubych materiałach. 

Kształt wycięty z tektury możemy dowolnie ozdobić. Ja pomalowałam moje tekturowe motywy białą farbą akrylową, a następnie zembossowałam na gorąco, korzystając z jasno turkusowego pudru (klatka) oraz przezroczystego holograficznego (ptaszek). Aby podkreślić filigranowy charakter moich głównych ozdób, dodałam kilka kwiatków wyciętych precyzyjnie z papieru do scrapbookingu oraz motyw plastrów miodu, wycięty z papieru typu kraft za pomocą wykrojnika Sizzix Frameworks Die - Honeycomb.

Wykorzystane produkty Sizzix:

Projekt jest bardzo prosty do odtworzenia i mam nadzieję, że skorzystacie z mojego pomysłu, aby stworzyć podobną, małą dekorację do domu. 

Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny na naszym blogu i życzę Wam 
wspaniałego, kreatywnego weekendu! 
~~ Karola ~~

1 comment: