Tuesday 26 August 2014

A giftbox





Hi everyone
I hope you all had a great week, today I will show you a decoratet box using the  beautiful Layered Butterfly
Itemes I have used:
Sizzix Bigz / texture Fades Layered Butterfly 659578
Sizzix Bigz Die Floressa 659708
Sizzix Bigz Die Love Gears 659709
Supply list:
Paper: StudioLight-Industria, Tim Holtz paper stash-Menageria 8x8-
ink: Dew Drop-Brilliant graphite black-
Viva Pontura Paint-baby blue- and Inka gold, Black acryl paint to paint the box
Flower, ribbon
After die cut the butterfly I have put it into the embossing folder, ink using Black ink and some gold




Thanks for stopping by, wish you a lovely week
Pia
Hej alle
Jeg håber i har haft en dejlig uge, i dag vil jeg vise en genbrugs æske som jeg har malet og dekoret med den fantastiske sizzix Bigz Die Layered Butterfly
Sizzix dies jeg har brugt:
Sizzix Bigz / texture Fades Layered Butterfly 659578
Sizzix Bigz Die Floressa 659708
Sizzix Bigz Die Love Gears 659709
Andre materialer:
Papir: StudioLight-Industria, Tim Holtz paper stash-Menageria 8x8-
ink: Dew Drop-Brilliant graphite black-
Viva Pontura Paint-baby blue- and Inka gold, sort akryl maling til at male boksen med
Blomster, bånd
Efter at have udstanset sommerfuglen har jeg kørt den gennem embossing folder som giver det lækre mønster, sværtet med sort og gold
Tak fordi du kiggede forbi, jeg ønsker dig en skøn uge
Pia

 

3 comments: