Tuesday 25 November 2014

Christmas tree decorations week 3

 
 
Hi everyone
Today i will show you some Christmas tree decorations using the lovely new dies
 
 To the first one I have used: Til den første har jeg brugt:

 To this one I have used: Til denne har jeg brugt:
Paper. White cardstock
pearls and ribbon
To this one I have used: Til denne har jeg brugt:
Paper: Christmas Story/ Craft & You design
ribbon, brads ,stickles gold/ Ranger
Thanks for stopping by, wish you a great creativ week
Pia
Tak fordi du kiggede forbi, jeg ønsker dig en skøn kreativ uge
Pia

3 comments:

  1. Flot, flot flot Pia, jeg tænkte straks, har jeg ikke en dies der kan lave det flotte ophæng, men det har jeg vist desvære ikke. knus morkaren.

    ReplyDelete
  2. Beautiful ornaments. Love how each one is unique.

    ReplyDelete
  3. all beautiful especially the damask ornament

    ReplyDelete