Sunday 21 December 2014

Cute gift bags using 'Christmas Trims #1 and #2.




Hi there friends of Sizzix!

I hope all is going well with your special plans and Christmas preparations.

For today I made a couple of decorated gift bags.
I guess we are all going to need a lot of those in the next few days :-)


I used a couple of small ready made kraft bags and decorated them with pretty patterned papers and flowers from Norwegian manufacturer Papirdesign.


I am very fond of thes cute Christmas Trims #1 and #2  sets by Sizzix designer Debi Potter.
I think this little snowman is super cute.
The set comes with a sweet little bird and a tree as well that are perfect for making gift tags.


So you see, as long as you have the right dies there is a lot that you can do even with limited time.
No need to fret even if you  have not been able to finish everything yet. (I am sure you are not alone.) Good Luck!

A Very Merry Christmas from me to you!!

I used:
Sizzix Thinlits Die Set 9PK - Winter Borders & Rosette
Sizzix Framelits Die Set 7PK - Ovals
Sizzix Framelits Die Set 7PK - Circles, Scallop
Sizzix Thinlits Die Set 5PK - Christmas Trims #2
Sizzix Thinlits Die Set 4PK - Christmas Trims


Hej alla vänner av Sizzix!
Jag hoppas att alla har framgång i sina julförberedelser. För detta inlägget har jag preparerat några små söta presentkassar. Jag tror att vi alla kommer behöva en hel del av denna sorten under de närmaste dagarna.Kassarna har jag köpt färdiga. Jag har dekorerat dom med fina papper och decorationer från norska Papirdesign.
Jag tycker mycket om Christmas Trims #1 and #2  av Sizzix designer Debi Potter. Denna snömannen är jättesöt. De andra diesen i set'et är bl a en gran och en söt fågel, och dessa är perfekta för att göra presentlappar.
Som ni ser så finns det fortafarande tid att göra mycket bara man har de rätta diesen och ideerna.
Om du inte är riktigt klar än så är du nog inte ensam,.... Lykka till med inspurten!

Och slutligen vill jag önska er alla en  Riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!! 

Jag använde:

Sizzix Thinlits Die Set 9PK - Winter Borders & Rosette
Sizzix Framelits Die Set 7PK - Ovals
Sizzix Framelits Die Set 7PK - Circles, Scallop
Sizzix Thinlits Die Set 5PK - Christmas Trims #2
Sizzix Thinlits Die Set 4PK - Christmas Trims



No comments:

Post a Comment